#Konkurs i #Warszawa najpopularniejszymi hasztagami na polskim Facebooku w 2017 roku
Dwa najpopularniejsze hasztagi używane na polskich stronach na Facebooku to #Konkurs (ponad 15 tys. razy) i #Warszawa (ponad 14 tys. razy) - wynika z raportu firmy monitorującej treści w internecie Sotrender.
Pierwszą piątkę najczęściej używanych na polskich fanpejdżach dopełniają #wiem (użyty ponad 10 tys. razy), #wieszwiecej (ponad 9,7 tys. razy) i #Sputnik, którego użyto ponad 8,3 tys. razy.
Największe strony na polskim Facebooku należą do piłkarzy – Roberta Lewandowskiego i Kuby Błaszczykowskiego. Spośród marek komercyjncy, najwyżej w zestawieniu znalazły się telekomy – Play (miejsce 3.) a także Serce i Rozum (fanpejdż należący do marki Orange, miejsce 5.). Bardzo wysoko, na miejscu 4., znalazła się trenerka fitness Ewa Chodakowska. Media w rankingu jako jedyne reprezentuje Radio Eska – na miejscu szóstym.
Najszybciej rozwijającą się stroną w ujęciu procentowym jest Strefa Chillout, której liczba fanów w ciągu roku urosła o 2700 proc. W liczbach bezwzględnych najszybciej wzrastała strona Samsuna, Weekendowo i Pyszności.
W rankingu Sotrendera uwzględniono również najbardziej angażujące strony – to znaczy takie, gdzie dokonano najwięcej akcji. Pod tym względem bezkonkurencyjne w ubiegłym roku były strony rozrywkowe – SokzBuraka, Wiedza Bezużyteczna i Besty. W kategorii najszybciej odpowiadających marek liderami okazały się telekomy – Plus i Orange.
Najaktywniejszą w ubiegłym roku, biorąc pod uwagę liczbę opublikowanych postów, stroną była historia, jakiej nie poznasz w szkole. Na tym fanpejdżu zamieszczono ponad 26,1 tys. postów. Drugie miejsce należy do strony Bóg Honor Ojczyzna, na której opublikowano ponad 24,3 tys. wpisów. Podium zamyka fanpejdż z poradami dla kobiet w ciąży – Ciąża pytania i odpowiedzi (22,3 tys. postów).
Dołącz do dyskusji: #Konkurs i #Warszawa najpopularniejszymi hasztagami na polskim Facebooku w 2017 roku