SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nationale-Nederlanden z pierwszą w tym roku kampanią telewizyjną

Ubezpieczyciel Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią reklamową, pierwszą w tym roku realizowaną w telewizji. Przygotowały ją agencja VMLY&R, OMD, Apondato i BlueCloud.

Marka podkreśla w najnowszej kampanii, że wraz z wiekiem zaczynamy troszczyć się o coraz więcej ważnych w naszym życiu rzeczy, zapominając o nas samych. Dlatego misją ubezpieczyciela jest dbanie o klientów, ich zdrowie oraz bezpieczeństwo finansowe.

Na potrzeby kampanii przygotowano 30- i 15- sekundowe spoty telewizyjne, które będą emitowane w głównych stacjach oraz kanałach tematycznych.

Nationale-Nederlanden będzie prowadzić również działania contentowe we współpracy z portalami horyzontalnymi oraz w ramach strony Nn.pl. Zaplanowane są także aktywności w mediach społecznościowych marki oraz jej agentów.

Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca listopada.

Za strategię oraz ideę kreatywną odpowiada agencja VMLY&R, a za planowanie i zakup mediów - OMD. Działania BTL realizuje agencja Apondato, natomiast social media wspiera BlueCloud.

Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden z pierwszą w tym roku kampanią telewizyjną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl