Nationale-Nederlanden z pierwszą w tym roku kampanią telewizyjną
Ubezpieczyciel Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią reklamową, pierwszą w tym roku realizowaną w telewizji. Przygotowały ją agencja VMLY&R, OMD, Apondato i BlueCloud.
Marka podkreśla w najnowszej kampanii, że wraz z wiekiem zaczynamy troszczyć się o coraz więcej ważnych w naszym życiu rzeczy, zapominając o nas samych. Dlatego misją ubezpieczyciela jest dbanie o klientów, ich zdrowie oraz bezpieczeństwo finansowe.
Na potrzeby kampanii przygotowano 30- i 15- sekundowe spoty telewizyjne, które będą emitowane w głównych stacjach oraz kanałach tematycznych.
Nationale-Nederlanden będzie prowadzić również działania contentowe we współpracy z portalami horyzontalnymi oraz w ramach strony Nn.pl. Zaplanowane są także aktywności w mediach społecznościowych marki oraz jej agentów.
Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca listopada.
Za strategię oraz ideę kreatywną odpowiada agencja VMLY&R, a za planowanie i zakup mediów - OMD. Działania BTL realizuje agencja Apondato, natomiast social media wspiera BlueCloud.
Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden z pierwszą w tym roku kampanią telewizyjną