Nawojka Chałupińska dyrektorem marketingu serwisu Tidal w Polsce
Nawojka Chałupińska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor marketingu polskiego oddziału serwisu streamingowego Tidal - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Stworzenie w firmie stanowiska dyrektor marketingu związane jest z rozwojem platformy w Polsce oraz kompleksowej współpracy z jej partnerami w naszym kraju.
Do obowiązków Chałupińskiej będzie należeć nadzór nad pracami i rozwój działu marketingu Tidala. Będzie raportowała bezpośrednio do kierownictwa marketingu serwisu w Oslo i Nowym Jorku.
Ostatnio Nawojka Chałupińska prowadziła własną agencje public-relations. Poprzednio kierowała działem PR i komunikacji w 4Fun Media. Pracowała także w Grupie Eurozet i wydawnictwie Gruner+Jahr. Z branżą marketingową związana jest od 10 lat.
Tidal to muzyczny serwis streamingowy, założony w 2014 przez szwedzko-norweską spółkę Aspiro. Rok później został wykupiony przez spółkę Project Panther Ltd, należącą do rapera Jaya-Z. W styczniu tego roku 33 proc. udziałów Tidala przejęła amerykańska firma telekomunikacyjna Sprint.
W Polsce Tidal działa od marca 2015 roku.