Nestlé ruszy w czerwcu z loterią promocyjną nawiązującą do "Króla Lwa", obsłuży ją Unique One
Agencja Unique One wygrała przetarg i odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific).
Zabawa rozpocznie się 1 czerwca i potrwa do 27 lipca. Aby wziąć udział w loterii należy kupić promocyjne opakowanie płatków śniadaniowych Nestlé (Cini Minis, Nesquik, Chocapic, Cookie Crisp, Lion), które zawiera informację o loterii oraz kod alfanumeryczny na zewnętrznej stronie opakowania. Następnie uczestnik musi dokonać prawidłowego zgłoszenia w loterii na stronie internetowej akcji.
W loterii co tydzień losowane będą nagrody dodatkowe - walizki podróżne z motywem z filmu „Król Lew” (100 walizek). Na zakończenie loterii ze wszystkich zgłoszeń losowana będzie nagroda główna – rodzinna wycieczka do Tanzanii.
Należy zachować wszystkie opakowania ze zgłoszonymi kodami. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną, weryfikację zgłoszeń, wysyłkę nagród).
Loterię wspiera kampania telewizyjna, działania w Internecie oraz materiały POS w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Nestlé ruszy w czerwcu z loterią promocyjną nawiązującą do "Króla Lwa", obsłuży ją Unique One