Nowe pozycjonowanie agencji IQ Marketing
Agencja IQ Marketing stworzyła w ramach swoich struktur kilka podmiotów oferujących usługi w kluczowych obszarach marketingu - ATL, BTL, On-Line i Experiential Marketing.
Nowe podmioty działają pod parasolem agencji IQ Marketing, której aktualny brand claim brzmi: “United Marketing Agency”. Każdy z podmiotów posiada własną identyfikację wizualną, w tym stronę internetową oraz może rozwijać się pod własną marką.
W skład United Marketing Agency wchodzą: AtomClick - dział interactive, Planet Event - dział experiential marketing, Best Score w który przekształcił się dział BTL agencji oraz Big Idea, które odpowiada za działania ATL.
Dodatkowo agencja będzie rozwijała autorskie usługi. Aktualnie są to: Save Trees, wydawnictwa w Internecie oparte na autorskim silniku EcoPublishingOnline oraz istniejące od 2005 roku usługi Network Sampling i Redemption House (wydawanie nagród i sampli w sieci Inmedio i Relay).
„Nowa strategia IQ Marketing jest wynikiem analizy potrzeb rynku. Wierzymy, iż dzięki tak zorganizowanej strukturze staniemy się prawdziwym partnerem dla naszych klientów, którzy otrzymają rozwiązania z wykorzystaniem wszelkich dostępnych kanałów komunikacji. W samej agencji oznacza to jasny podział kompetencji i w dalszej perspektywie możliwość przekształcenia nowych marek w niezależne podmioty” - powiedział Łukasz Lewandowski, general manager IQ Marketing.
Dołącz do dyskusji: Nowe pozycjonowanie agencji IQ Marketing
Przestrzegam też przed Polką (Agnieszka), która tam pracuje. Jest dwulicowa, nierzetelna, roztrzepana. Na początku słodziutka, sympatyczna, czaruje, nazywa swoich nowych rekrutów "bąbelkami" :) itp.. Kiedy zaczyna się z nią pracować, a przecież ona dostaje pieniądze za to. że my harujemy w dzień i w nocy, traktuje ludzi jak śmieci. Trudno się z nią skontaktować, nie odbiera telefonów, olewa nasze sprawy, zgłoszenia o nieprawidłowościach.