SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nowy pomysł na pyszne danie” w kampanii Kulinarnych Inspiracji Kamis (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzone właśnie do sprzedaży przyprawy Kulinarne Inspiracje marki Kamis (McCormick Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group, MediaCom i Leniva studio.

Kampania Kulinarnych Inspiracji Kamis podkreśla, że każdy zestaw to dokładnie odmierzona porcja pięciu ziół i przypraw zamkniętych w przezroczystych kapsułkach oraz karta z przepisem, która podpowie, jak szybko przyrządzić posiłek.

Głównym celem akcji jest zbudowanie rozpoznawalności nowego produktu, w szczególności jego oryginalnej formuły, która ma zachęcić mniej doświadczonych gotujących do poszerzania umiejętności kulinarnych i odkrycia radości gotowania.

Kampania, prowadzona pod hasłem „Mała szczypta, wielki efekt”, obejmuje telewizję (spoty 30- i 15-sekundowe w takich kanałach jak m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, ATM Rozrywka, AXN, Ale Kino, BBC Entertainment, Comedy Central, TVN Style, TVP Sport czy Zone Romantica), internet (spoty m.in. w serwisach Onet.VOD, Ipla, Iplex.pl, TVNPlayer, Gotowanie.Onet.pl, bannery na dużych portalach informacyjnych i serwisach kulinarnych) oraz prasę (magazyny lifestyle'owe, poradnikowe, kulinarne, kobiece i people, m.in. „Poradnik Domowy”, „Wysokie Obcasy”, „Kuchnia”, „Świat Kobiety”, „Olivia”, „Show”, „Viva!”, „Claudia”, „Zwierciadło”, „Dobre Rady”). Ponadto na facebookowym fanpage’u Kamis - życie ze smakiem oraz w odświeżonym serwisie kamis.pl udostępniona zostanie aplikacja konkursowa pozwalająca na zaprojektowanie fartuszka.

Adaptacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Greu Group, działania na Facebooku prowadzi firma Leniva studio, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Dołącz do dyskusji: „Nowy pomysł na pyszne danie” w kampanii Kulinarnych Inspiracji Kamis (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl