Obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości zajmą się ClickAd Interactive, dsk i Insignia
Przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości wygrały agencje ClickAd Interactive z agencją reklamową dsk oraz Insignia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Budżet rocznej obsługi wyceniono na 15 mln zł.
Budżet, jaki na obsługę Funduszu Sprawiedliwości przeznaczy resort sprawiedliwości wynosi 15 mln zł brutto. Z wybranymi agencjami będzie pracować przez rok od momentu zawarcia umowy.
Zwycięskie firmy zajmą się m.in. obsługą działań informacyjno-edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości polegających na opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR. Będą też zlecać opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznych i akcji informacyjno-edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowanie, druk i dystrybucję materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu.
Dotychczas obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości zajmują się agencje ClickAd Interactive, Media Group i dsk wybrane do współpracy w październiku ub.r. w drodze przetargu. Umowa z nimi została zawarta na rok. Budżet, jaki dostały do podziału wynosi 17,56 mln zł netto.
Dołącz do dyskusji: Obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości zajmą się ClickAd Interactive, dsk i Insignia