SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości zajmą się ClickAd Interactive, dsk i Insignia

Przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości wygrały agencje ClickAd Interactive z agencją reklamową dsk oraz Insignia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Budżet rocznej obsługi wyceniono na 15 mln zł.

Zbigniew Ziobro, minister sprawiedliwości i prokurator generalny, fot. pk.gov.pl Zbigniew Ziobro, minister sprawiedliwości i prokurator generalny, fot. pk.gov.pl

Agencja Insignia złożyła ofertę z ceną blisko 19 mln zł, a konsorcjum agencji ClickAd Interractive i dsk zaproponowały cenę 3,54 mln zł. Oprócz nich w przetargu brały też udział:  Media Group (zaproponował cenę 1,83 mln zł) i Tarraya (z ceną 3 mln zł).

Budżet, jaki na obsługę Funduszu Sprawiedliwości przeznaczy resort sprawiedliwości wynosi 15 mln zł brutto. Z wybranymi agencjami będzie pracować przez rok od momentu zawarcia umowy.

Zwycięskie firmy zajmą się m.in. obsługą działań informacyjno-edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości polegających na opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR. Będą też zlecać opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznych i akcji informacyjno-edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowanie, druk i dystrybucję materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu.

Dotychczas obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości zajmują się agencje ClickAd Interactive, Media Group i dsk  wybrane do współpracy w październiku ub.r. w drodze przetargu. Umowa z nimi została zawarta na rok. Budżet, jaki dostały do podziału wynosi 17,56 mln zł netto.

Dołącz do dyskusji: Obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości zajmą się ClickAd Interactive, dsk i Insignia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl