Polo TV zdecydowanym liderem kanałów muzycznych. Kino Polska Muzyka w czołówce
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lipcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja TO!TV, a najwięcej stracił kanał 4Fun.TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w lipcu 2019 roku wyniósł 0,76 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 2,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,38 proc., po spadku o 7,32 proc.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,12 proc. (wynik tego kanału względem lipca 2018 roku zmalał o 31,18 proc.).
Z dziewiątego na czwarte miejsce awansował kanał Kino Polska Muzyka. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,08 proc. (wzrost o 76,09 proc.).
Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja TO!TV, której średni udział poszedł do góry o 150 proc. do 0,01 proc. Kanał ten w zestawieniu był jednak ostatni.
Z kolei najbardziej spadł wynik kanału 4Fun.TV - o 58,44 proc. do 0,06 proc. udziału. Stacja ta spadła z 4 na 5. lokatę.
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lipcu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 8,81 proc., wyniósł 1,21 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV, której udział wyniósł 0,77 proc. (do góry o 2,66 proc.). Podium uzupełnia kanał Disco Polo Music (0,18 proc. udziału; - 35,53 proc.), który wyprzedził 4Fun.TV (0,13 proc. udziału; - 62,72 proc. - największy spadek w zestawieniu).
Z kolei największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 250 proc. do 0,01 proc., w tej grupie też miał kanał TO!TV.
Dołącz do dyskusji: Polo TV zdecydowanym liderem kanałów muzycznych. Kino Polska Muzyka w czołówce