SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Odpuść sobie, bo jesteś wystarczająco super" przekonuje Orange

Orange Polska rusza z nową platformą komunikacji, w której przekonuje, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć w to, że mamy wystarczająco dużo do zaoferowania. Pomagać ma w tym Orange Flex.

Najnowsza platforma marki dla oferty Orange Flex zachęca, by odłożyć overthinking na bok. Przestać się zamartwiać i uwierzyć, że każdy jest wystarczający taki, jaki jest. imi.

- W gąszczu przekazów o przekraczaniu swoich granic pokazujemy, że nasze własne granice też są ok. A może i najważniejsze. Czujemy, że takie wsparcie przyda się obecnie nam wszystkim, nie tylko młodym - mówi Kamil Majewski, associate creative director z agencji Gong.

Platforma Orange Flex promuje elastyczną ofertę planu komórkowego, w którym nie ma narzuconych umów, limitów czy okresu wypowiedzenia. Możliwa jest np. aktywacja karty z poziomu aplikacji.

- Orange Flex to oferta, która ma w sobie wszystko to, czego oczekuje się od usługi telekomunikacyjnej. Ale tak naprawdę ma do zaoferowania dużo więcej - poczucie wolności, wygodę, elastyczność i najlepsze doświadczenie cyfrowe - mówi Maciej Żulewski, product owner, Orange Flex.

Platformę we współpracy z Orange Polska przygotowała agencja Gong (Group One). Osią kampanii są spoty online.Reżyserią zajął się Krzysztof Grajper, zdjęciami Igor Połaniecki, produkcją Graffiti Films, a postprodukcją ICE. Za strategię i planowanie mediów odpowiada Value Media (Group One), sesję foto - Paula Patocka. Działania z zakresu digital realizuje agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One).

 

Na koniec ub.r. Orange Polska obsługiwał 17,63 mln kart SIM (4,9 proc. więcej niż przed rokiem), z czego 12,57 mln w modelu abonamentowym, 2,81 mln klientów indywidualnych usługi internetowej (w tym 1,17 mln internetu światłowodowego) i 2,57 mln użytkowników indywidualnych telefonii stacjonarnej.

W czwartym kwartale ub.r. telekom osiągnął wzrost skonsolidowanych przychodów o 6,6 proc. do 3,38 mld zł, 736 mln zł zysku EBITDAaL i 163 mln zł zysku netto. Przez rok liczba pracowników firmy zmalała o 678 do niespełna 9,5 tys., natomiast zasadnicze wynagrodzenie brutto sięgnęło 9 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: "Odpuść sobie, bo jesteś wystarczająco super" przekonuje Orange

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl