„Otwórz się na to, co najlepsze” w nowej kampanii dżemów Łowicz
W dwóch odsłonach ruszyła właśnie nowa kampania dżemów truskawkowych Łowicz (Maspex Wadowice). Za jej przygotowanie odpowiadają Brasil oraz Mindshare.
Głównym elementem kampanii dżemów truskawkowych Łowicz są spoty przygotowane w dwóch wersjach. W pierwszej, pod tytułem „Wszystko dobre, co się kończy truskawkami” podkreśla się pozytywne emocje towarzyszące próbowaniu dżemu.
Druga odsłona „Co robi truskawka w dżemie” opowiada o tym, że produkt dodaje smaku każdej chwili. Reklamę wieńczy znany z poprzednich reklam claim „Łoowicz. Samo najlepsze”.
Kampania emitowana jest w głównych stacjach telewizyjnych, platformach VOD oraz przed seansami w kinach. Działania uzupełnia komunikacja w internecie.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Brasil, a media zakupił dom mediowy Mindshare. Agencje te zrealizowały także zimową odsłonę kampanii dżemów prozdrowotnych Łowicza. Odpowiadają również za akcję promocyjną przecierów pomidorowych i sosów uniwersalnych tej marki, należącej do portfolio Maspex Wadowice.
Dołącz do dyskusji: „Otwórz się na to, co najlepsze” w nowej kampanii dżemów Łowicz