Pisma dla mężczyzn dalej tracą czytelników, najwięcej “CKM”
Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały w kwietniu br. spadki sprzedaży, najwięcej stracił “CKM”, a na pozycję lidera wysunął się “Men's Health”.
Sprzedaż ogółem pisma “Men's Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu br. wyniosła 62 064 egz. - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. To o 0,62 proc. mniej niż w kwietniu 2010 roku.
Drugą lokatę zajął magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), który w czwatym miesiącu br. sprzedał się w nakładzie wynoszącym 61 713 egz., czyli o 14,86 proc. niższym niż rok wcześniej. To największy spadek w zestawieniu.
Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora), którego sprzedaż ogółem wyniosła 46 420 egz. Tytuł ten zanotował spadek o 13,75 proc.
Z kolei sprzedaż ogółem biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w kwietniu br. osiągnęła wynik 28 263 egz., czyli była aż o 27,3 proc. niższa niż rok wcześniej.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 62 064 | 62 453 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 61 713 | 72 482 |
Logo | 46 420 | 53 822 |
Playboy | 45 832 | 48 779 |
Stuff | 14 334 | - |
Forbes. Profit | 28 263 | 38 875 |
W kwietniu 2011 roku w porównaniu do marca br. największy wzrost sprzedaży zanotował “CKM” (o 20,32 proc.), zaś spadkiem dotknięte zostało jedynie “Logo” (o 3,32 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 2011 | |
ZKDP | kwiecień | marzec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 62 064 | 58 240 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 61 713 | 51 291 |
Logo | 46 420 | 48 013 |
Playboy | 45 832 | 43 321 |
Stuff | 14 334 | 11 909 |
Forbes. Profit | 28 263 | 41 092 |
Dołącz do dyskusji: Pisma dla mężczyzn dalej tracą czytelników, najwięcej “CKM”
Aleksander Hepner, CKM