SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polacy wybrali najlepsze produkty FMCG

Rozstrzygnięto szóstą edycję konkursu Produkt Roku Wybór Konsumentów. Tytuł ten uzyskało 38 wskazanych przez Polaków marek z branży FMCG.

Podczas uroczystej gali w Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu Produkt Roku Wybór Konsumentów. W tym roku przystąpiło do niego 100 nowych lub istotnie zmodyfikowanych marek z branży FMCG zgłoszonych przez 70 producentów. Na podstawie ogólnopolskich badań konsumenckich przeprowadzonych przez TNS OBOP wybrano 38 brandów, które zyskały tym samym prawo do posługiwania się logo „Produkt Roku - Wybór Konsumentów”. Wśród wyróżnionych produktów 7 to marki Unilever Polska.

 

Produkt Roku Wybór Konsumentów 2010
Firma Produkt Kategoria
Jutrzenka Colian Sp. z o.o. Siesta Bakalie
Nestle Polska S.A. Winiary - Kostka do Smaku Buliony
Rieber Foods Polska S.A. Delecta - Słodkie Specjały Cista do pieczenia
Unilever Polska Sp. z o.o. Knorr - Gorący Kubek Dania instant w kubkach
Henkel Polska Sp. z o.o. Somat Perfect Detergenty do zmywarek
Unilever Polska Sp. z o.o. Domestos - WC Acti Blitz Detergenty do WC
Procter and Gamble Operations Polska Sp. z o.o. Always Ultra Higiena intymna
Unilever Polska Sp. z o.o. Lipton Travel Herbaty smakowe
Müller Polska Müller Mix Jogurty
Prima - Sara Lee Coffe and Tea Poland S.A. Douwe Egberts Kawa
Candia Polska Sp. z o.o. Jogurt Naturalny Greek Style Jogurty do sosów i sałatek
Kotlin Dystrybucja Sp. z o.o. Kotlin Hot Dog i Kebab Ketchup
Oceanic S.A. AA - Podkłady do Twarzy Kosmetyki do makijażu
Arla Foods S.A. Lurpak - Duńskie Masło Masło
Procter and Gamble Operations Polska Sp. z o.o. Gilette Fusion Stealth Maszynki do golenia
Spółdzielnia Mleczarska "Mlekovita" Wypasione Mleko
Herbapol Lublin S.A. Green-Up Napoje energetyczne
Jutrzenka Colian Sp. z o.o. Hellena Oranżada Napoje gazowane
Reckitt Benckiser (Poland) S.A. Vanish Oxi Action Intelligence Plus Odplamiacze
Kimberly-Clark S.A. Velvet Rozkosznie Delikatny Papier toaletowy
Henkel Polska Sp. z o.o. Pur Balsam, Pur Active Gel Płyny do mycia naczyń
Henkel Polska Sp. z o.o. Clin Płyny do mycia szyb
Oceanic S.A. AA - Naturalne Rozświetlanie Pielęgnacja twarzy
Unilever Polska Sp. z o.o. Knorr - Do Gyrosa, Karkówki i Pikantna do Kurczaka Przyprawy
Arla Foods S.A. Buko Sery do smarowania
Nestle Polska S.A. Winiary - Pomysł na… Przyprawy Fix
Arla Foods S.A. Apetina Sery śródziemnomorskie
Jutrzenka Colian Sp. z o.o. Grześki Słodycze
Bakoma Sp. z o. o. Hommi Serki homogenizowane
Nestle Polska S.A. Winiary - Salsa, Barbecue, Włoski Sosy na zimno
Candia Polska Sp. z o.o. Camembert Le Rustique Sery pleśniowe
Henkel Polska Sp. z o.o. Taft Silk Touch Stylizacja włosów
Unilever Polska Sp. z o.o. Cif Power Cream Środki czystości
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. Multivita Kropla Minerałów Wody mineralne
Procter and Gamble Operations Polska Sp. z o.o. Vizir Alpine Fresh Środki piorące
Unilever Polska Sp. z o.o. Amino - Rosół Złocisty Zupy błyskawiczne w brykietach
Haribo Sp. z o.o. Haribo Żelki
Unilever Polska Sp. z o.o. Knorr Gorący Kubek Serowo Grzybowa Zupy instant jednoporcjowe

Badanie, na podstawie którego rozstrzygnięto konkurs, przeprowadził TNS OBOP na grupie ponad 5 tys. konsumentów z 3,3 tys. gospodarstwach domowych reprezentatywnej dla populacji Polski w wieku minimum 15 lat pod względem płci, wieku, regionu zamieszkania i wielkości miejscowości zamieszkania. Miało ono formę PAPI – bezpośrednich wywiadów ankieterskich z możliwie jak największą ilością członków danego gospodarstwa domowego.
 

Dołącz do dyskusji: Polacy wybrali najlepsze produkty FMCG

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maciek
pod każdym konkursem powinny byc takie stopki "jakie badanie - grupa - metodologia - etc." nagrody konsumenckie przyznawane w inny sposób niz na podstawie takich badań - tak naprawde nie mają sensu
0 0
odpowiedź
User
Max
Z tych samych badan OBOPu wynika tez, że 70 proc. polskiego społeczenstwa chetniej kupuje produkty opatrzone tym własnie logo. Ciekawe jak realnie uzywanie loga wplywa na sprzedaż produktu zwycieskiego i o ile taki wzrost jest mierzalny?

0 0
odpowiedź
User
Jam
Włos mi sie jeży na głowie. Ze względu na to, że mam alergię na środki konserwujące i poprawiacze smaku i niektóre barwniki musiałem zrezygnować z używania, natepujących produktów z tej listy :
Buliony,Dania instant w kubkach, Herbaty smakowe,Ketchup,Napoje energetyczne, Napoje gazowane ( niektóre), Sosy na zimno, Zupy błyskawiczne w brykietach, Zupy instant jednoporcjowe - czyli większość tego czym zajadają się Polacy. Serdecznie współczuję, ale wiadomo biznes jest biznes, kto by sie przejmował że odsetek alegii nowonarodzonych systematycznie rośnie. A jak konserwanty wytłuką naturalną flore bakteryjną w przewodzie pokarmowym, to da się zarobić dodatkowo na Aktivi. I biznes sie kręci. Ale beze mnie i zapewne bedzie takich jak ja więcej, więcej i coraz więcej.
0 0
odpowiedź