"Prawdziwa magia" w świątecznym spocie Coca-Coli. W Polsce w kampanii Cezary Pazura
Coca-Cola rozpoczęła świąteczną kampanię reklamowa, której hasłem w tym roku jest "Real magic". W polskiej odsłonie kampanii występuje aktor Cezary Pazura.
Coca-Cola w świątecznym spocie reklamowym opowiada o sile wspólnoty i jedności w wyjątkowym czasie Bożego Narodzenia. Bohaterem spotu jest chłopiec wychowywany samodzielnie przez matkę, który postanawia ożywić przed Gwiazdką swoją okolicę.
Rozpoczyna budowę nietypowej konstrukcji - komina z kartonu - oczywiście dla Świętego Mikołaja. W budowę szybko angażują się inni mieszkańcy jego bloku. Chłopiec przy okazji zaprzyjaźnia się ze starszą, samotną kobietą.
Magia w reklamie Coca-Coli
Ostatnia scena to tętniąca życiem świąteczna uczta całej lokalnej społeczności. Uczestnicy śmieją się i popijają Coca-Colę ze szklanych butelek, podczas gdy matka chłopca stawia na środku stołu indyka. Na ekranie pojawia się slogan: "Święta są magiczne, kiedy się nimi dzielimy".
- To nasza pierwsza kampania bożonarodzeniowa w zgodzie z „Real Magic”, czyli nową filozofią marki Coca-Cola. Od zawsze wierzyliśmy w magię Świąt, a w tym roku kładziemy nacisk na to, by pokazać, jak ten czas zbliża ludzi. Postawiliśmy na prosty i podnoszący na duchu przekaz, który ukazuje proces jednoczenia się przy okazji Świąt, a także przedstawia pozytywne nastawienie do drugiego człowieka oraz empatię, jaką powinniśmy się darzyć. Chcemy tym samym przypomnieć, że wszystkim, czego potrzebujemy, by Święta były pełne magii są chwile, które dzielimy z innymi ludźmi i naszymi bliskimi - komentuje Manolo Arroyo, global chief marketing officer Coca-Coli.
Kreację przygotowała brytyjska agencja DentsuMB. Za produkcję wideo odpowiada agencja dentsuMB UK, a wyreżyserował go Sam Brown z Rogue Films.
Cezary Pazura w polskiej kampanii Coca-Coli
Materiał dostępny jest na ponad 90 rynkach na całym świecie. W Polsce dostępne są jego skrócone formy (60, 30 i 15 sekund).
W Polsce, w kampanię „Prawdziwa Magia Świąt” zaangażowano aktora Cezarego Pazurę, który wspiera działania digital w kanałach marki Coca-Cola i swoich. Aktor weźmie także udział w aktywacji skierowanej do konsumentów. To loteria, w której do wygrania jest m.in. udział w kulinarnym warsztacie z aktorem oraz profesjonalnym kucharzem. Zwycięzca może wziąć ze sobą swoich najbliższych lub grupę przyjaciół.
Wśród nagród znajduje się również 6 Magicznych Prezentów, których zawartość będzie się zmieniać co tydzień. Jedyne, co trzeba zrobić, by wziąć udział w konkursie, to kupić ulubiony napój Coca-Cola, wpisać kod spod nakrętki w aplikacji Coca-Cola i sprawdzić czy okazał się wygraną.
Polską wersję reklamy przygotował McCann Poland. Za realizację działań digital odpowiada agencja LiquidThread. Za aktywności BTL i organizację promocji konsumenckiej odpowiedzialna jest agencja Fortis, a obsługą PR zajmuje się agencja Big Picture.
Dołącz do dyskusji: "Prawdziwa magia" w świątecznym spocie Coca-Coli. W Polsce w kampanii Cezary Pazura