Prawie wszyscy internauci w wieku 18-25 lat korzystają już ze Snapchata
Konsumenci spędzają blisko połowę swojego czasu w aplikacjach mobilnych przy użyciu urządzeń cyfrowych. To 16 proc. więcej niż rok temu - wynika z najnowszego raportu Mobile App Report firmy ComScore.
Kiedy ludzie używają smartfonów, 87 proc. tego czasu spędzają korzystając z aplikacji mobilnych. Z raportu wynika, że największy przyrost użytkowników dotyczy osób w wieku 55-64 lata.
Porównanie tysiąca najlepszych aplikacji mobilnych z tysiącem najlepszych mobilnych stron internetowych pokazuje, że te drugie mają trzykrotnie większą liczbę odbiorców niż aplikacje mobilne. Jednak czas spędzany na otwartych stronach mobilnych jest znacznie krótszy od tego, jaki użytkownicy poświęcają na aplikacje mobilne. Tylko 13 proc. tego czasu spędzają w mobilnych przeglądarkach.
Spośród 10 najlepszych aplikacji mobilnych mierzonych liczbą unikalnych użytkowników, tylko dwie: Pandora i Amazon, nie są z Google i Facebookiem. Spośród 25 najczęściej używanych aplikacji żadna nie zanotowała tak dużego wzrostu jak Snapchat - o 55 proc..
Jak wynika z raportu ComScore największą liczbę użytkowników Snapchata stanowią osoby w wieku 18-24 lata (ta grupa jest już bliska nasycenia), nadal rośnie liczba użytkowników w grupie 25-34 lata i są też ogromne szanse na dalsze wzrosty wśród tych powyżej 35. roku życia.
Dołącz do dyskusji: Prawie wszyscy internauci w wieku 18-25 lat korzystają już ze Snapchata