Pregna Plus reklamowany jako „mądry wybór dla Twojego maluszka”
Wystartowała pierwsza wizerunkowa kampania reklamowa suplementu diety dla kobiet w ciąży Pregna Plus (z portfolio firmy Verco), prowadzona pod hasłem „Mamy 5 dowodów, że to mądry wybór dla Twojego maluszka”. Akcję przygotowały agencja reklamowa Up i dom mediowy Master Mind.
Reklamy przekonują o potwierdzonej skuteczności pięciu składników Pregna Plus. - Zależało nam na koncepcji, która podkreśli, że nasz suplement zawiera optymalną kombinację pięciu składników zalecanych przez Polskie Towarzystwo Ginekologiczne każdej kobiecie w ciąży, niezależnie od indywidualnych potrzeb zdrowotnych - tłumaczy Małgorzata Mazur, strategic planning director w Verco.
Akcja reklamowa obejmuje prasę („Mamo to ja”, „Mam dziecko”, „M jak mama”) oraz internet (strony z sieci ContentStream i Adfocus, Facebook). Potrwa do grudnia br.
Kreacją reklam zajęła się agencja Up, która wcześniej pracowała już dla innych marek z portfolio Verco: Nutri Baby IQ i Trivagin. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Master Mind.
Dołącz do dyskusji: Pregna Plus reklamowany jako „mądry wybór dla Twojego maluszka”