PreZero sponsorem tytularnym Areny Gliwice
PreZero, międzynarodowa firma zajmująca się gospodarką odpadami i usługami w zakresie ochrony środowiska, została sponsorem tytularnym Areny Gliwice.
PreZero Arena Gliwice – tak brzmi obecnie pełna nazwa gliwickiego obiektu. Najmłodsza, mieszcząca kilkanaście tysięcy widzów polska arena, zyskała właśnie partnera tytularnego.
Arena Gliwice ma nowego sponsora
– Bardzo się cieszę, że Arena Gliwice – teraz już PreZero Arena Gliwice – zyskuje partnera tak doświadczonego właśnie w sektorze ochrony środowiska. To ważny i perspektywiczny element prowadzenia dzisiaj działalności biznesowej, także w obszarze dużych wydarzeń. Wiele tego rodzaju rozwiązań już wprowadziliśmy, a współpraca z firmą PreZero pozwoli nam jeszcze lepiej rozwijać się w tej sferze – mówi Marcin Herra, prezes Arena Operator, spółki zarządzającej obiektem.
– PreZero Arena Gliwice to jeden z najnowocześniejszych i największych obiektów w Polsce, więc jeśli prowadzić edukację i promować naszą wizję to właśnie tu i na tak dużą skalę. W naszych działaniach szukamy takich partnerów, którzy realizują te same cele i podążają w tym samym kierunku co my, dlatego nasza współpraca to nie tylko działania wizerunkowe, ale przede wszystkim poprawa świadomości dotyczącej segregacji odpadów, recyklingu, ochrony zasobów oraz podejmowanie proekologicznych inicjatyw – podkreśla Kamil Majerczak, CEO PreZero Polska.
Dołącz do dyskusji: PreZero sponsorem tytularnym Areny Gliwice