Ranking sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Kobieta i Życie” wyprzedziła „Dobre Rady”
W listopadzie 2014 roku nowym liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych została „Kobiety i Życia”, która pochwalić się mogła największym wzrostem. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2014 roku wyniosła 326 373 egz. W porównaniu do listopada 2013 roku zwiększyła się ona o 4,87 proc. - najbardziej w zestawieniu. Wówczas miesięcznik ten był trzeci.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugie miejsce spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 319 613 egz., po spadku o 10,21 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do „Świata Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był drugi. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 0,31 proc. do 318 270 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 26,17 proc., odnotował magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), który spadł z miejsca szóstego na siódme. Sprzedaż ogółem tego tytułu w listopadzie ub.r. wyniosła 120 805 egz.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 414 956 | 326 373 | 326 373 | 418 710 | 311 229 | 311 229 |
Dobre Rady | 490 000 | 319 613 | 319 613 | 530 000 | 355 959 | 355 959 |
Świat Kobiety | 419 900 | 318 270 | 318 270 | 439 883 | 317 282 | 317 282 |
Poradnik Domowy | 380 000 | 278 100 | 278 070 | 406 000 | 300 708 | 300 708 |
Claudia | 372 500 | 229 878 | 229 608 | 420 810 | 283 294 | 283 204 |
Olivia | 224 958 | 138 252 | 138 102 | 239 995 | 150 941 | 150 941 |
Cała Ty | 240 000 | 120 805 | 120 805 | 426 000 | 163 616 | 163 616 |
W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku większość miesięczników poradnikowych zanotowała wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Claudia” (Grupa Burda) - było to 18,34 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 8,48 proc., odnotowały „Dobre Rady”.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | listopad | październik | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 414 956 | 326 373 | 326 373 | 409 988 | 315 340 | 315 340 |
Dobre Rady | 490 000 | 319 613 | 319 613 | 500 000 | 349 235 | 349 235 |
Świat Kobiety | 419 900 | 318 270 | 318 270 | 399 943 | 294 298 | 294 298 |
Poradnik Domowy | 380 000 | 278 100 | 278 070 | 395 180 | 269 383 | 268 383 |
Claudia | 372 500 | 229 878 | 229 608 | 337 974 | 194 181 | 194 031 |
Olivia | 224 958 | 138 252 | 138 102 | 224 949 | 134 640 | 134 640 |
Cała Ty | 240 000 | 120 805 | 120 805 | 240 000 | 130 271 | 130 271 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Ranking sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Kobieta i Życie” wyprzedziła „Dobre Rady”