Zimowy figowo-jabłkowy smak Red Bulla z kampanią
Red Bull wprowadza do sprzedaży wariant na zimę - napój energetyczny o smaku figowo-jabłkowym. Promuje go w kampanii.
Marka Red Bull zadebiutowała na polskim rynku z nowym zimowym smakiem figowo- jabłkowym. Media w kampanii promującej nowość w portfolio Red Bull zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media Group.
Kampania promująca nowy smak napoju Red Bull Winter Edition wystartowała z początkiem października i jest realizowana w telewizji (od 10 października) oraz w mediach digital – YouTube, Instagram, Tik-Tok oraz w wyszukiwarkach.
Produkt zadebiutował na sklepowych półkach w połowie września w Żabce, a w październiku trafi do szerszej dystrybucji w większości sieci handlowych oraz na rynku tradycyjnym.
Media w kampanii zaplanowała oraz zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Zimowy figowo-jabłkowy smak Red Bulla z kampanią