Renault Latitude reklamowany w windach
Trwa niestandardowa kampania reklamowa samochodu Renault Latitude, w której nośnikami są wnętrza wind w biurowcach. Za akcję odpowiadają firmy Publicis, Optimum Media OMD i MindAttackMedia.
W ramach kampanii Renault Latitude windy w wybranych biurowcach w największych miastach zostały ozdobione specjalną folią odwzorowującą wygląd wnętrza tego samochodu. Dzięki zastosowaniu zdjęć wykonanych techniką 360 stopni, można dokładnie przyjrzeć się elementom wyposażenia auta. – Chcieliśmy przybliżyć walory wnętrza Renault Latitude przede wszystkim biznesmenom, prezesom firm i menedżerom, którzy poszukują komfortowego samochodu najwyższej jakości – uzasadnia Teresa Wielowieyska-Sławek, szefowa reklamy Renault Polska.
Obecna akcja to kolejny etap działań reklamowych wprowadzających na polski rynek Renault Latitude. Cała kampania rozpoczęła się w styczniu br. (więcej na ten temat).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a media zaplanował i kupił dom mediowy Optimum Media OMD. Natomiast instalacje w windach wykonała firma ambientowa MindAttackMedia.
Dołącz do dyskusji: Renault Latitude reklamowany w windach