Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content wideo.
„Wielka Loteria w aplikacji heyOBI” trwa od 19 czerwca do 9 lipca 2024. Aby wygrać nagrodę natychmiastową (e-kupony o wartości 100, 200 i 500 zł) oraz wziąć udział w losowaniu nagrody głównej (10x15 000 zł na kartę podarunkową), należy zeskanować aplikację heyOBI podczas zakupów w markecie.
Kampania promuje najnowszą loterię konsumencką OBI oraz zachęca do korzystania z nowej aplikacji heyOBI. W komunikacji podkreślono zarówno możliwość natychmiastowej, jak i głównej wygranej oraz pokazano i objaśniono mechanizm aplikacji, tym samym wprowadzając ją do zakupowej "rutyny" konsumentów.
Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała koncepcję kreatywną kampanii oraz zrealizowała materiały. Kampania obejmuje telewizję (spot 30 sek.), social media (TikTok, IG Reel, Stories, posty statyczne na FB i IG, PPL) oraz YouTube (spoty, YT Shorts).
Reżyserem filmu jest Tomasz Kapuściński, za produkcję odpowiada SELFISH3. Postprodukcją zajął się Xantus, dźwiękiem – studio Juice. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith, również należący do struktur Publicis Groupe. Organizatorem loterii jest Grzegrzółka Loterie.
Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię loterii konsumenckiej OBI