Serial „Komisja morderstw” śledziło 840 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją
Nowy serial TVP1 „Komisja morderstw” oglądało średnio 840 tys. widzów. Stacja w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,07 mln zł.
„Komisja morderstw” na antenie TVP1 pokazywana była we wtorki o godz. 21.25, w okresie od 30 sierpnia do 20 grudnia br. Średnia widownia wszystkich dwunastu pokazanych odcinków kryminalnego serialu wyniosła 840 tys. osób, co przełożyło się na 5,89 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 4,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowanie największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek formatu, który śledziło średnio 1,33 mln widzów.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|||
TOP3 |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR % |
30-08-2016 |
21:28:32 |
22:13:01 |
1 328 369 |
9,45% |
13-09-2016 |
21:29:05 |
22:13:25 |
969 068 |
7,21% |
06-09-2016 |
21:29:12 |
22:14:00 |
937 650 |
6,92% |
TVP1 w paśmie nadawania „Komisji morderstw” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 18,46 proc., nadająca w tym czasie końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu oraz „Magazyn Expressu Reporterów”. Drugi był Polsat (11,75 proc.; końcówka „Hell’s Kitchen” i filmy fabularne), a trzeci - TVN (10,01 proc.; gł. „Top model” i filmy).
Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był Polsat, a dalej uplasowały się TVN, Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie 16-59 pierwsza była TVP2, a dalsze miejsca zajęły: Polsat, TVN i Jedynka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-49 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP2 |
2 635 189 |
18,46% |
877 563 |
14,56% |
1 418 570 |
16,03% |
TVN |
1 429 216 |
10,01% |
904 411 |
15,00% |
1 110 338 |
12,55% |
Polsat |
1 677 153 |
11,75% |
935 685 |
15,52% |
1 231 950 |
13,92% |
TVP1 - Komisja morderstw |
840 370 |
5,89% |
282 263 |
4,68% |
484 516 |
5,48% |
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 2,07 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Komisja morderstw” to 12-odcinkowy serial kryminalny opowiadający historię grupy policjantów z Wydziału Spraw Niewyjaśnionych, którzy zajmują się rozwiązywaniem zagadek sprzed lat. W rolach głównych występują Krzysztof Pieczyński, Paweł Małaszyński, Małgorzata Buczkowska i Marcel Sabat.
Produkcja początkowo miała być pokazywana na antenie Dwójki, jednak finalnie emisję serialu przeniesiono do TVP1.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 11,01 proc.
Dołącz do dyskusji: Serial „Komisja morderstw” śledziło 840 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją