Sprzedawcy zaczynają dostrzegać korzyści z beaconów
Beacony nie są jak na razie powszechnie dostępną w sklepach technologią. Natomiast sprzedawcy, którzy zdecydowali się na jej wprowadzenie, w zdecydowanej większości są z niej zadowoleni - wynika z badania Retail TouchPoints.
Tylko 29 proc. sprzedawców na świecie wprowadziło do swoich sklepów beacony. Ci, którzy się na to zdecydowali, wymieniają liczne korzyści wynikające z zastosowania tej technologii.
71 proc. respondentów z tej grupy stwierdziło, że dzięki beaconom mogą śledzić i analizować w jaki sposób klienci poruszają się po sklepie i wybierają kupowanie produkty. Ok. 2/3 twierdzi, że umożliwiają one kierowanie do kupujących ofert na obszarze całego sklepu.
Z kolei według 59 proc. kupujący są dzięki beaconom bardziej zaangażowani w robienie zakupów w ich sklepach, a 53 proc. uważa, że dzięki tej technologii mogą tworzyć oferty lepiej dopasowane do upodobań klientów.
Dołącz do dyskusji: Sprzedawcy zaczynają dostrzegać korzyści z beaconów
Proponuję przyjrzeć się lepszym rozwiązaniom na GSM - jak femtokomórki a nie ludziom wciskać pseudo obiektywny artykuł sponsorowany a niezłej kupie...