SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe na minusie w I kwartale, „Twój Styl” najchętniej kupowany

W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Joy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale 2017 roku wyniosła 169 218 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do pierwszego kwartału 2016 roku pismo to zanotowało stratę wynoszącą 0,09 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem było „Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 88 266 egz., po spadku o 3,56 proc.

Z siódmej na trzecią pozycję awansował magazyn „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w pierwszym kwartale br. uplasowała się na poziomie 64 561 egz., po spadku o 0,87 proc.

Największy spadek, wynoszący 38,61 proc., zanotował „Joy” (Marquard Media Polska). Jego wynik wyniósł 39 674 egz. W zestawieniu spadł on z 8. lokaty na 12.

W marcu 2017 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli „Twojego Stylu”, wyniosła 156 899 egz., po spadku o 1,98 proc. Na drugiej pozycji znalazło się „Avanti” (131 250 egz., do góry o 6,17 proc.), a podium uzupełnia „Uroda Życia” (Edipresse Polska; 91 112 egz., wzrost o 56,84 proc. - największy w zestawieniu), która przed rokiem była 9.

Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „Women’s Health” (Motor-Presse Polska) - było to 38,21 proc. do 42 455 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe na minusie w I kwartale, „Twój Styl” najchętniej kupowany

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ok
We wszystkich tych magazynach sa co miesiac te same od lat bzdury zmienija się tylko twarze amatorow na okładkach NIC wiecej
odpowiedź
User
kaka
Niestety, tam nie ma żadnego dziennikarstwa, żadnego obiektywizmu, to jest content marketing firm reklamujących się w tych pożal się boże "magazynach"...
odpowiedź
User
dobra robota
SHAPE na plusie!
odpowiedź