SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła o 33 tys. egz. „Avanti” z największym wzrostem

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”, ale zanotował on duży spadek. Na podium znalazły się jeszcze „Zwierciadło” i „Wysokie Obcasy Extra” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2019 roku wyniosła zaledwie 124 485 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lutego 2018 roku tytuł kierowany przez Jacka Szmidta zanotował spadek o 20,86 proc. - drugi największy spośród wszystkich miesięczników luksusowych i shoppingowych.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w lutym br. uplasowała się na poziomie 65 467 egz., po wzroście o 2,56 proc.

Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu spadła o 0,85 proc. do 58 412 egz.

Największy wzrost, wynoszący 27,96 proc., zanotowało „Avanti” (Agora). Średni wynik tego tytułu wyniósł 55 544 egz. W zestawieniu magazyn ten był 4. (po awansie z 6. pozycji).

Z kolei najwięcej - 32,90 proc. - stracił „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 28 451 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 7. na 8.

W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 25,63 proc.) też pochwalić się mogło „Avanti”.

Największy spadek w tym ujęciu odnotowała „Uroda Życia” (Edipresse Polska) - było to 26,88 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła o 33 tys. egz. „Avanti” z największym wzrostem

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zuza
Twój Styl kończy jak Simple. Czy naprawdę nikt w Bauer nie mógłby podjąć działań? Zmiana makiety to żadna zmiana . TS to Gazeta fryzjerska (bynajmniej magazyn) od jakiegoś czasu. Ja kupuje Zwierciadło i Wysokie Obcasy extra.
Może zatrudnijcie Domagalik? Za jej czasów Pani była naprawdę niezła
odpowiedź
User
Pewna pani
Myślę, że trendu nie odwrócą. Wydawcy w sowim poczuciu minimalizują straty, schlebiając przeciętności. Dojrzałe kobiety przestają szukać w prasie rozrywki a młode nigdy rozrywki z prasą nie kojarzyły. Bardzo to smutne, bo to znaczy, że fotogorafowie, dziennikarze nowego pokolenia nie znajda miejsc w których mogliby sie rozwijać. . Czy ze zbiórek na prowadzenie niezależnych gazet to sie uda? Gdzie i czy bedą w przyszłości jakościowe treści?
odpowiedź
User
Monika
Zagadka: kto odpowiada za spektakularne spadki Twojego Stylu i Pani?
odpowiedź