„Twój Styl” liderem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych. „Zwierciadło” z najwyższą sprzedażą od 4 lat
W październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”. Na drugie miejsce awansowało „Zwierciadło”, które wyprzedziło „Pani”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Shape”, a na czele spadków znalazło się „In Style” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2018 roku wyniosła 209 986 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do października 2017 roku pismo to zanotowało spadek o 10,45 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję - z trzeciej - awansował magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w październiku ub.r. uplasowała się na poziomie 104 986 egz., po wzroście o 18,82 proc. Jak wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl, jest to najwyższa miesięczna sprzedaż tego tytułu od 4 lat.
Oczko niżej uplasowała się „Pani” (Wydawnictwo Bauer), która spadła z miejsca drugiego. Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu zmalała o 21,26 proc. do 72 616 egz.
Największy wzrost, wynoszący 21,62 proc., zanotował „Shape” (Marquard Media Polska). Jego średni wynik wyniósł 14 927 egz. W zestawieniu magazyn ten był ostatni.
Z kolei najwięcej - 36,13 proc. - straciła polska edycja magazynu „In Style” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 24 465 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 10. na 12.
Jak już informowaliśmy Wydawnictwo Burda Media po ponad 10 latach kończy współpracę z firmą Meredith, która jest licencjonodawcą magazynu „InStyle”. Tym samym tytuł znika z polskiego rynku, a numer grudniowy był ostatnim.
W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 51,67 proc.) pochwalić się mógł „Twój Styl”.
Największy spadek w tym ujęciu odnotowało „Avanti” (Agora) - było to 45,86 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych. „Zwierciadło” z najwyższą sprzedażą od 4 lat
hehe, o to samo chciałam zapytać :)