„Poradnik 50+” nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych. „Kobieta i Życie” spadła na drugie miejsce
W styczniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajął „Poradnik 50+”, który wyprzedził „Kobietę i Życie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Dobre Rady”, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Poradnika 50+” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2020 roku wyniosła 229 593 egz. Względem stycznia 2019 roku zmniejszyła się ona o 0,96 proc. Tytuł na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugą lokatę spadła „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem miesięcznika w styczniu br. wyniosła 206 430 egz., po spadku o 15,29 proc.
Podium uzupełnia miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 183 167 egz., po wzroście o 15,64 proc. - jedynym w zestawieniu.
Piąte miejsce zajął „Poradnik Domowy” (Wydawnictwo Bauer; do niedawna Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika najbardziej w zestawieniu - o 17,80 proc. do 124 317 egz.
Względem poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Poradnik 50+” - było to 0,47 proc.
Największy spadek, wynoszący 24,15 proc., odnotowała „Kobieta i Życie”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Poradnik 50+” nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych. „Kobieta i Życie” spadła na drugie miejsce