„Men’s Health” liderem sprzedaży, tylko „CKM” na plusie
W segmencie pism dla mężczyzn w listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „Men’s Health”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „CKM”, a na czele spadków znalazło się „Logo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2017 roku wyniosła 28 219 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 21,61 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 21,05 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 23 795 egz.
Oczko niżej uplasowało się „CKM” (Marquard Media Polska), które awansowało z czwartej lokaty. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 6,21 proc. do 19 106 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Na czwartą pozycję spadło „Logo” (Agora). Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu - o 31,70 proc. do 15 138 egz.
Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w listopadzie ub.r. poszedł w dół o 2,66 proc. do poziomu 22 399 egz.
W porównaniu do poprzedniego miesiąca również trzy z czterech miesięczników męskich zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił jednak „Playboy” - było to 18,19 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 1,55 proc., również i w tym ujęciu odnotowało „CKM”.
Wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 3,92 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży, tylko „CKM” na plusie
To tutaj zaczalem .......... >>>>>>>>>>>>>>>>>>> www.Earn55.com