„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lutym, „Kurier TV” najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w lutym 2018 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2018 roku uplasowała się na poziomie 726 920 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 3,62 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,55 proc. i ustabilizowała się na poziomie 286 202 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w lutym br. wyniósł 130 892 egz., po spadku o 12,74 proc. - największym w zestawieniu tygodników i dwutygodników telewizyjnych.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 9,41 proc. i wyniosła 72 595 egz.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym br. wyniosła 309 208 egz. Była ona o 6,13 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2017 roku.
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 202 060 egz., po wzroście o 0,50 proc. - jedynym wśród wszystkich pism.
Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 143 094 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 0,12 proc.
Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem wśród pism telewizyjnych pochwalić się mógł dwutygodnik „TV 14 - było to 1,81 proc.
Największy spadek, wynoszący 1,29 proc., odnotował magazyn „Super TV” (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lutym, „Kurier TV” najbardziej w dół
Strona 1: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7
Strona 2: TV Puls, Puls 2, Tele 5, Polsat 2, TTV, Super Polsat
Strona 3: R1: TVP3, TVP Info, TVN24, TV Polonia, ATM Rozrywka, TVP Rozrywka
R2: Polsat News, Superstacja, TV Trwam, TV6, WP, Nowa TV
Strona 4: R1: TVP HD, TVS, Polo TV, Eska TV, Kino Polska Muzyka, MTV Polska
R2: Metro, Zoom TV, MTV Music, Mezzo, Disco Polo Music, 4fun.TV
Strona 5: R1: TVP Seriale, TNT/TVP Kultura, HBO, Canal+, Canal+ Film, Ale Kino+
R2: Cinemax, TVN Fabuła, HBO2, Canal+ Seriale, Canal+ Family, Paramount Channel
Strona 6: R1: Polsat Film, Comedy Central, 13 Ulica, Kino Polska, AXN, Fox
R2: Polsat Romans, Romance TV, SciFi, Kino TV, Stopklatka TV, Fox Comedy
Strona 7: R1: Discovery Channel, National Geographic, Travel Channel, Planete+, TVP Historia, Fokus TV
R2: Discovery Science, Nat Geo Wild, CI Polsat, ID, Canal+ Discovery, History
Strona 8: R1: Eurosport 1, Polsat Sport, TVP Sport, Canal+ Sport, TVN Turbo, Polsat Play
R2: Eurosport 2, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News, Canal+ Sport 2, nSport+, Sportklub/Fightklub
Strona 9: R1: TLC, TVN Style, Polsat Cafe, HGTV, E! Entertainment, BBC Brit
R2: BBC Lifestyle, Fashion TV, Discovery Life, Lifetime, BBC HD, Food Network
Strona 10: R1: TVP ABC, MiniMini+, Disney Channel, Cartoon Network, BBC Cbeebies, Nickelodeon
R2: teleTOON+, Disney XD, Disney Junior, Boomerang, Nicktoons, Nick. Jr.