Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 783 tys. egz. Tylko „Kurier TV” na plusie
W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał jedynie „Kurier TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2014 roku uplasowała się na poziomie 783 263 egz., co oznacza spadek względem lipca 2013 roku o 2,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,82 proc. i ustabilizowała się na poziomie 332 565 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 169 613 egz., po wzroście o 15,72 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 9,32 proc. i wyniosła 26 250 egz.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 075 405 |
785 163 |
783 263 |
1 058 878 |
805 000 |
803 040 |
To & Owo |
519 134 |
332 565 |
332 565 |
502 326 |
349 395 |
349 395 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
267 934 |
169 613 |
169 613 |
226 170 |
146 578 |
146 578 |
Program TV |
206 433 |
117 589 |
95 327 |
210 392 |
125 800 |
100 843 |
Teleprogramy |
64 450 |
26 250 |
26 250 |
66 546 |
28 949 |
28 949 |
W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku wszystkie magazyny zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „To & Owo” - było to 9,18 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 075 405 |
785 163 |
783 263 |
1 175 903 |
826 282 |
824 382 |
To & Owo |
519 134 |
332 565 |
332 565 |
548 736 |
366 188 |
366 188 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
267 934 |
169 613 |
169 613 |
283 971 |
184 950 |
184 950 |
Program TV |
206 433 |
117 589 |
95 327 |
212 433 |
122 491 |
100 700 |
Teleprogramy |
64 450 |
26 250 |
26 250 |
61 772 |
27 455 |
27 455 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 783 tys. egz. Tylko „Kurier TV” na plusie