Rośnie przewaga „Szkła kontaktowego” nad „W tyle wizji”
Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” śledziło średnio 667 tys. widzów. Mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadził przed telewizorami 583 tys. osób. Z kolei „W tyle wizji ekstra” oglądało 562 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 września do 12 grudnia 2022 roku wyniosła 667 tys. osób, co przełożyło się na 6,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN24 zyskał 80 tys. widzów. Wówczas oglądało go 587 tys. osób (5,60 proc. udziału).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
TVP Info niemal w tym samym paśmie (o 21.50; od poniedziałku do soboty) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. Audycję w analizowanym okresie oglądało średnio 583 tys. widzów, a jej udział uplasował się na poziomie 5,29 proc.
Rok wcześniej „W tyle wizji” śledziło 589 tys. widzów przy udziale wynoszącym 5,16 proc. Widownia programu spadła o 6 tys. osób.
Nieco niższą widownię, ale lepsze rynkowe udziały od „W tyle wizji” notuje dodatkowa część programu nazwana „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30. Średnia widownia audycji w analizowanym okresie wyniosła 562 tys. osób, a udział ukształtował się na poziomie 6,27 proc. (przed rokiem było to o 9 tys. widzów mniej).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem magazyn „Szkło kontaktowe” w okresie od 1 września do 12 grudnia br. miał 79 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. wzrost o 3 tys. oglądających).
„W tyle wizji” w tym ujęciu śledziło 59 tys. osób (wzrost o 1 tys.), a - „W tyle wizji ekstra” - 65 tys. osób (do góry o 5 tys.).
Wyniki dla grupy 16-59.
„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu aktualnie są m.in.: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski, Katarzyna Kasia, Katarzyna Kwiatkowska, Michał Kempa, Wojciech Fiedorczuk, Tomasz Jachimek i Szymon Jachimek.
Twórcą „Szkła kontaktowego” jest Grzegorz Miecugow, który zmarł w 2017 roku po ciężkiej chorobie.
Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany w TVP Info od kwietnia 2016 roku, który komentuje bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego.
ANALIZY WIRTUALNEMEDIA.PL
Emeryci dominują wśród widowni TVP Info
TVN24 ze starszą widownią, ale wykształconą
Kto ogląda TVP1? Starsza widownia, ale z coraz wyższymi dochodami
Osoby starsze i mieszkańcy wsi dominują w widowni TVP2
Polsat News ogląda więcej mężczyzn niż kobiet, w widowni dominują osoby starsze
Kobiety, osoby starsze i mieszkańcy wsi dominują wśród widowni „M jak miłość”
„Wiadomości” ogląda więcej mężczyzn niż kobiet. Dominują emeryci
Kobiety dominują wśród widowni „Faktów”, rośnie udział osób z wysokimi dochodami
Dołącz do dyskusji: Rośnie przewaga „Szkła kontaktowego” nad „W tyle wizji”