SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TalentMedia zapłaci 235 tys. zł mniej za LifeTube’a, wzięła 6,75 mln zł kredytu na 5 lat

Cenę za 79 proc. udziałów sieci partnerskiej LifeTube (poprzednio działającej jako spółka LT Group) obniżono o 235 tys. zł do 9 mln zł. Na częściowe sfinalizowanie tej transakcji sieć partnerska TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap) zaciągnęła właśnie 6,75 mln zł kredytu, który ma spłacić do lipca 2024 roku.

W komunikacie giełdowym Mediacapu podano, że korekta obniżająca o 235 tys. zł cenę za 79,05 proc. udziałów LifeTube’a nastąpiła „w wyniku ziszczenia się przesłanek przewidzianych w podpisanej umowie sprzedaży udziałów”.

Tę umowę zawarto w marcu ub.r., sprzedającym jest NGU FIZ należący do Altus TFI. Zapowiedziano wtedy, że TalentMedia i należący do LifeTube nadal będą działać jako osobne firmy i marki, natomiast zintegrują swoje działania m.in. w zakresie technologii, produkcji treści oraz PR i marketingu.

W czwartek poinformowano również, że TalentMedia na częściowe sfinalizowanie tej akwizycji wzięła 6,75 mln zł kredytu. Ma on zostać spłacony w 20 równych ratach kwartalnych do końca lipca 2024 roku.

Spłata jest zabezpieczona wekslem in blanco wystawionym przez TalentMedia, poręczeniem Mediacapu do 51 proc. aktualnego zadłużenia z kredytu (poręczenie będzie ważne do końca października 2024 roku) oraz zastawem rejestrowym na 79,05 proc. udziałów.

Środki na pozostałą część zapłaty za udziały LifeTube’a TalentMedia pozyskała w zeszłym tygodniu dzięki dokapitalizowaniu przez Mediacap za kwotę 2,29 mln zł.

Jednocześnie ogłoszono też zmiany w władzach firm: do zarządu TalentMedia dołączyli menedżerowie LifeTube’a Paweł Stano i Kamil Bolek, a członkami rady nadzorczej LifeTube’a zostali związani z TalentMedia Krystian Botko i Lidija Vukić.

Dołącz do dyskusji: TalentMedia zapłaci 235 tys. zł mniej za LifeTube’a, wzięła 6,75 mln zł kredytu na 5 lat

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zarax
Niestety polski You Tube to takie DISCO POLO kontentowe. Dlatego nie dziwi, że gwazdki YT szukają prestiżu w tradycyjnej tv. Przykład? Macademian Girl i wielu wielu innych, którzy po wejściu do tv nagle dowiadują się, że nikt o nich nie wie. Poza kilkudziesięcioma tysiącami PATO - INTERNAUTÓW., których i tak nie stać na telewizor.
odpowiedź
User
dd
Niestety polski You Tube to takie DISCO POLO kontentowe. Dlatego nie dziwi, że gwazdki YT szukają prestiżu w tradycyjnej tv. Przykład? Macademian Girl i wielu wielu innych, którzy po wejściu do tv nagle dowiadują się, że nikt o nich nie wie. Poza kilkudziesięcioma tysiącami PATO - INTERNAUTÓW., których i tak nie stać na telewizor.
wreszcie ktoś to zauważył ;)
odpowiedź
User
pi
jaka piękna katastrofa
odpowiedź