„Tele Tydzień” liderem tygodników telewizyjnych, ale traci czytelników
W październiku 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2014 roku uplasowała się na poziomie 812 841 egz., co oznacza spadek względem października 2013 roku o 8,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,67 proc. i ustabilizowała się na poziomie 347 874 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 186 354 egz., po wzroście o 18,23 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 21,64 proc. i wyniosła 23 700 egz.
Wirtualnemedia.pl | październik | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 064 877 | 814 841 | 812 841 | 1 199 972 | 888 070 | 886 295 |
To & Owo | 524 974 | 347 874 | 347 874 | 579 950 | 376 753 | 376 753 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 278 704 | 186 354 | 186 354 | 244 940 | 157 620 | 157 620 |
Program TV | 198 965 | 122 439 | 100 279 | 210 210 | 130 449 | 105 380 |
Teleprogramy | 55 870 | 23 700 | 23 700 | 63 280 | 30 243 | 30 243 |
W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku wszystkie tygodniki telewizyjne odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 7,78 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 064 877 | 814 841 | 812 841 | 1 135 948 | 827 236 | 824 576 |
To & Owo | 524 974 | 347 874 | 347 874 | 544 993 | 349 655 | 349 655 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 278 704 | 186 354 | 186 354 | 281 965 | 188 902 | 188 902 |
Program TV | 198 965 | 122 439 | 100 279 | 201 082 | 124 935 | 102 949 |
Teleprogramy | 55 870 | 23 700 | 23 700 | 56 530 | 25 700 | 25 700 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” liderem tygodników telewizyjnych, ale traci czytelników