„Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 780 tys. egz. (raport o tygodnikach telewizyjnych)
W maju 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w maju br. uplasowała się na poziomie 781 659 egz., co oznacza spadek względem maja ub.r. o 9,01 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,98 proc. i ustabilizowała się na poziomie 338 550 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w maju 2015 roku wyniósł 175 798 egz., po spadku o 6,87 proc. Warto dodać, że dotychczasowa redaktor naczelna „Kuriera TV” (oraz „Super TV” i „Tele Maxa”) Agnieszka Trojanowicz od kwietnia br. została nową redaktor naczelną „Tele Tygodnia” i „Świata Seriali” (więcej na ten temat).
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 13,98 proc. i wyniosła 90 965 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | maj | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 054 902 | 782 659 | 781 659 | 1 195 146 | 860 978 | 859 078 |
To & Owo | 511 237 | 338 550 | 338 550 | 541 243 | 360 064 | 360 064 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 264 728 | 175 798 | 175 798 | 271 447 | 188 769 | 188 769 |
Program TV | 191 758 | 111 902 | 90 965 | 211 743 | 128 808 | 105 749 |
W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Program TV” - było to 2,72 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 054 902 | 782 659 | 781 659 | 1 088 886 | 802 432 | 801 432 |
To & Owo | 511 237 | 338 550 | 338 550 | 523 323 | 346 554 | 346 554 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 264 728 | 175 798 | 175 798 | 277 479 | 179 578 | 179 578 |
Program TV | 191 758 | 111 902 | 90 965 | 195 719 | 114 979 | 93 505 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 780 tys. egz. (raport o tygodnikach telewizyjnych)