„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 800 tys. egz.. „Program TV” o 16 proc. w dół
W lutym 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym br. uplasowała się na poziomie 793 720 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 4,99 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,25 proc. i ustabilizowała się na poziomie 325 918 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w lutym 2016 roku wyniósł 170 766 egz., po spadku o 8,92 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 15,78 proc. i wyniosła 84 092 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | luty | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 028 892 | 794 720 | 793 720 | 1 119 884 | 836 376 | 835 376 |
To & Owo | 480 972 | 325 918 | 325 918 | 537 482 | 355 212 | 355 212 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 253 348 | 170 766 | 170 766 | 283 704 | 187 499 | 187 499 |
Program TV | 166 484 | 104 829 | 84 092 | 198 994 | 122 530 | 99 852 |
W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Program TV” - było to 1,79 proc.
Minimalnym wzrostem, wynoszącym 0,09 proc., pochwalić się mógł „Tele Tydzień”.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | |||||
ZKDP | luty | styczeń | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 028 892 | 794 720 | 793 720 | 1 049 872 | 793 783 | 793 033 |
To & Owo | 480 972 | 325 918 | 325 918 | 493 728 | 330 858 | 330 858 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 253 348 | 170 766 | 170 766 | 261 923 | 172 546 | 172 546 |
Program TV | 166 484 | 104 829 | 84 092 | 167 501 | 106 447 | 85 621 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 800 tys. egz.. „Program TV” o 16 proc. w dół