FlixBus startuje z wakacyjną kampanią telewizyjną w Polsce
Po przerwie spowodowanej pandemią, FlixBus wraca z największą dotychczas kampanią mediową w Polsce. Komunikacja pod hasłem “To takie proste z FlixBusem” ma na celu zachęcić Polaków do korzystania z usług przewoźnika i podnieść świadomość marki na rynku.
Pandemia i lockdown wymusiły na branży turystycznej zmianę strategii biznesowej i w wielu przypadkach wstrzymanie działań promocyjnych Teraz FlixBus działający na rynku międzymiastowych połączeń autobusowych, wraca do mediów z szeroką kampanią telewizyjną. Jej celem jest wzrost świadomości marki oraz zachęcenie konsumentów do podróżowania i odkrywania świata.
- Po niemalże 1,5 roku lockdownu coraz więcej osób zaczyna ponownie podróżować, a to oznacza również rosnący popyt na podróże autobusowe. – komentuje Marcin Wiatr, senior marketing manager FlixBusa w Polsce, Wielkiej Brytanii i w krajach bałtyckich – Naszą misją jest oferowanie zrównoważonej, przyjaznej środowisku mobilności dostępnej dla każdego.
Poprzez kampanię firma chce zachęcić jeszcze więcej konsumentów do korzystania z podróży autobusowych FlixBusem.
Spoty tv z hasłem przewodnim “To takie proste z FlixBusem” będą emitowane w kanałach tematycznych. Kampania będzie prowadzona w dwóch terminach - do 31 lipca i od 16 sierpnia do 12 września.
Strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów w TV zajęła się agencja mediowa Value Media należąca do Group One.
Dołącz do dyskusji: FlixBus startuje z wakacyjną kampanią telewizyjną w Polsce