Tomasz Teodorczyk nowym dyrektorem zarządzającym Channel Factory Polska. Marcin Boroszko konsultantem
W marcu doszło do zmiany na stanowisku dyrektora zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla. Nowym konsultantem został Marcin Boroszko.
W nowej roli Teodorczyk będzie odpowiedzialny za budowanie relacji z domami mediowymi, agencjami interaktywnymi i brokerami reklamowymi w zakresie wdrażania rozwiązań Channel Factory Polska dla czołowych klientów. Skupi się również na edukacji i budowaniu strategii działań reklamowych na platformie YouTube, współpracując z klientami bezpośrednimi.
Tomasz Teodorczyk na czele Channel Factory Polska
Tomasz Teodorczyk jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in w Goldbach Media Polska, jako account sales manager czy w niemieckiej firmie nugg.ad wdrażając na polskim rynku technologię behawioralnego targetowania.
Od 2014 prowadził agencję mediową Bidlab, w której odpowiadał za obsługę klientów bezpośrednich w ekosystemie Google.
Nowym konsultantem został Marcin Boroszko. W Channel Factory Polska odpowiadać będzie za kontakty z domami mediowymi i kluczowymi reklamodawcami.
Boroszko w swojej dotychczasowej, ponad 25-letniej karierze związany był m.in. z Radiem Zet, jako dyrektor ds. sprzedaży, z Media Impact, jako prezes zarządu oraz RASP, jako członek zarządu. Od listopada ubiegłego roku w Rochstar, pełnił funkcję prezesa zarządu.
Marcin Boroszko
Channel Factory, to globalna firma technologiczna działająca w obszarze treści wideo na platformie YouTube.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Teodorczyk nowym dyrektorem zarządzającym Channel Factory Polska. Marcin Boroszko konsultantem