TVN liczy na poprawę rynku reklamy w II półroczu
Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, podał na konferencji, że liczy na poprawę na rynku reklamy telewizyjnej w II półroczu br. W raporcie stacja napisała, że w 2013 roku oczekuje spadku rynku o średniej jednocyfrowej dynamice.
- Wierzę, że w II połowie roku nastąpi poprawa - powiedział Tellenbach. Jednocześnie dodał, że daje to przestrzeń do lepszego zachowania rynku niż zakłada spółka w swoich przewidywaniach na cały 2013 r. A te mówią o spadku rynku o średniej jednocyfrowej dynamice, czyli o 4-6 proc.
Prezes TVN podał, że jak dotąd I kwartał br. jest lepszy na rynku reklamy telewizyjnej od IV kwartału 2012 roku. Zwrócił jednak uwagę, że rynek charakteryzuje jednak pewna ostrożność związana z sytuacją sytuacją ekonomiczną.
TVN podał na podstawie danych Starlinka, że rynek reklamy telewizyjnej w 2012 spadł o 7,3 proc. w porównaniu do 2011 roku, a samym IV kwartale ub.r. - o ok. 8,1 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN liczy na poprawę rynku reklamy w II półroczu