TVN Style liderem kanałów lifestylowych. Wojciech Cejrowski hitem stacji
W marcu br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych awansował kanał TVN Style, a wśród jej 10 topowych produkcji znalazły się dwa programy Wojciecha Cejrowskiego. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Play, a najwięcej straciło Wedding TV.
Udział TVN Style w marcu 2013 roku wyniósł 0,61 proc. po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 33,6 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Tym samym kobieca stacja Grupy TVN na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.
Z kolei na drugą lokatę spadł TVN Turbo, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 22,9 proc. i wyniósł 0,41 proc. Z kolei na ostatnie miejsce podium (z pozycji czwartej) awansował kanał Polsat Play. Udział tej stacji wzrósł najbardziej w zestawieniu, bowiem o 54 proc. i ostatecznie wyniósł 0,39 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotował zajmujący ostatnią lokatę kanał Wedding TV, którego udział zmniejszył się aż o 68,6 proc. do poziomu nieco ponad 0,01 proc.
wszyscy 4+ | ||||
marzec | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 28 648 | 0,455 | 41 848 | 0,608 |
TVN Turbo | 33 535 | 0,533 | 28 302 | 0,411 |
Polsat Play | 15 839 | 0,252 | 26 724 | 0,388 |
TLC | 28 534 | 0,454 | 24 705 | 0,359 |
Polsat Cafe | 15 800 | 0,251 | 19 424 | 0,282 |
kuchnia+ | 6 153 | 0,098 | 5 946 | 0,086 |
Domo+ | 7 278 | 0,116 | 5 201 | 0,076 |
Polsat Food | - | - | 3 373 | 0,049 |
BBC Lifestyle | 4 256 | 0,068 | 2 899 | 0,042 |
Viacom Blink | 1 425 | 0,023 | 1 094 | 0,016 |
Wedding TV | 2 231 | 0,035 | 771 | 0,011 |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem z miejsca trzeciego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Style, której udział wzrósł tutaj o 33,5 proc. i ustabilizował się na poziomie 0,82 proc. Drugie miejsce z wynikiem 0,65 proc. zajął kanał TVN Turbo (w dół o 21,4 proc.), a trzecie było TLC (0,54 proc.; - 13,8 proc.).
W grupie 16-49 największym wzrostem (o 60,5 proc.) pochwalić się mógł Polsat Play. Z kolei najwięcej straciła telewizja Viacom! Blink - było to aż 75,7 proc.
wszyscy 16-49 | ||||
marzec | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 16 058 | 0,615 | 22 716 | 0,821 |
TVN Turbo | 21 598 | 0,827 | 17 977 | 0,650 |
TLC | 16 296 | 0,624 | 14 889 | 0,538 |
Polsat Play | 7 474 | 0,286 | 12 702 | 0,459 |
Polsat Cafe | 8 157 | 0,312 | 9 769 | 0,353 |
kuchnia+ | 4 003 | 0,153 | 2 809 | 0,102 |
Domo+ | 2 816 | 0,108 | 2 030 | 0,073 |
Polsat Food | - | - | 2 018 | 0,073 |
BBC Lifestyle | 2 525 | 0,097 | 1 558 | 0,056 |
Wedding TV | 859 | 0,033 | 292 | 0,011 |
Viacom Blink | 977 | 0,037 | 252 | 0,009 |
Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w marcu 2013 roku był film dokumentalny „Kobieta o gigantycznych nogach”, który do TVN Style przyciągnął uwagę 264 tys. widzów. Do rankingu top 10 stacja ta wprowadziła najwięcej, bo aż osiem pozycji, w tym dwa programy Wojciecha Cejrowskiego „Boso” (zajął drugie miejsce, była to najchętniej oglądana audycja cykliczna) oraz „Po mojemu” (miejsce ósme). Pozostałe dwa miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play.
Raport TOP programów | Stacja | Wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % | |
KOBIETA O GIGANTYCZNYCH NOGACH /FILM DOK.W.BRYT./ | TVN Style | 263 585 | 2,75 |
WOJCIECH CEJROWSKI - BOSO /CYKL REP.POL./ | TVN Style | 260 617 | 2,19 |
SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./ | TVN Style | 196 669 | 1,87 |
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ | Polsat Play | 191 687 | 1,78 |
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 188 606 | 1,68 |
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./ | TVN Style | 181 207 | 1,38 |
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./ | TVN Style | 176 103 | 1,31 |
PO MOJEMU - WOJCIECH CEJROWSKI /TALK SHOW/ | TVN Style | 171 207 | 1,27 |
SKARBY III RZESZY /SER.DOK.POL./ | Polsat Play | 170 594 | 1,99 |
66 CO NAS SZOKUJE /PROG.ROZ.POL./ | TVN Style | 164 246 | 1,69 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem kanałów lifestylowych. Wojciech Cejrowski hitem stacji