Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych po trzech kwartałach
W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał tylko „Kurier TV”.
W pierwszych dziewięciu miesiącach bieżącego roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 859 136 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 5,58 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,23 proc. i ustabilizowała się na poziomie 362 621 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 176 613 egz., po wzroście o 6,18 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 15,23 proc. i wyniosła 29 156 egz.
Wirtualnemedia.pl | I-III kwartał | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 171 126 | 861 130 | 859 136 | 1 208 737 | 912 118 | 909 926 |
To & Owo | 547 490 | 362 621 | 362 621 | 553 398 | 378 616 | 378 616 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 264 175 | 176 613 | 176 613 | 253 072 | 166 328 | 166 328 |
Program TV | 208 979 | 126 761 | 103 598 | 223 988 | 140 351 | 113 427 |
Teleprogramy | 64 019 | 29 156 | 29 156 | 67 823 | 34 396 | 34 396 |
We wrześniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem września ub.r. zmniejszył się o 10,15 proc. do poziomu 824 576 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (349 655 egz.; spadek o 7,42 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (188 902 egz., wzrost o 17,60 proc. - jedyny w zestawieniu).
Również w tym ujęciu najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 17,85 proc. do 25 700 egz.
Wirtualnemedia.pl | wrzesień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 135 948 | 827 236 | 824 576 | 1 300 146 | 919 487 | 917 687 |
To & Owo | 544 993 | 349 655 | 349 655 | 589 976 | 377 664 | 377 664 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 281 965 | 188 902 | 188 902 | 244 961 | 160 625 | 160 625 |
Program TV | 201 082 | 124 935 | 102 949 | 209 348 | 132 924 | 107 808 |
Teleprogramy | 56 530 | 25 700 | 25 700 | 63 234 | 31 284 | 31 284 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych po trzech kwartałach