Value Media i SalesTube z kampanią dla marki Oyakata w Niemczech, Rosji i we Włoszech
Wystartowała kampania świadomościowa japońskich dań i zup instant marki Oyakata (Ajinomoto Poland). Działania prowadzone są w Niemczech, Rosji i we Włoszech. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiadają spółki Group One: agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube.
Linia produktów Oyakata obejmuje japońskie dania typu Yakisoba (Klasyczny, Kurczak Teriyaki, Wołowina smak wasabi, Curry) oraz zupy Ramen (Miso, Kurczak, Sos sojowy, Wieprzowina).
Działania promocyjne realizowane przez Value Media i SalesTube obejmują emisję spotów „Oyakata. Smak Japonii O YA!” na YouTube i w mediach społecznościowych (Facebook, TikTok i vKontakte), a także rich media na mobile.
Kampania jest realizowana na 3 rynkach: niemieckim, włoskim i rosyjskim.
W Polsce marka Oyakata promowana była szeroką kampanią przed rokiem, głównie w telewizji.
Ajinomoto Poland stanowi część japońskiej korporacji Ajinomoto Group.
Dołącz do dyskusji: Value Media i SalesTube z kampanią dla marki Oyakata w Niemczech, Rosji i we Włoszech