Value Media wygrywa przetarg iSpot
Polski dystrybutor produktów Apple, iSpot, powierza obsługę reklamową w internecie Value Media (Group One). Dom mediowy wybrano w przetargu. Współpraca ma charakter długofalowy. Marketer powierzył też inne działania agencjom z Group One - SalesTube i Labconowi.
Do zadań Value Media należy strategia, planowanie i zakup mediów w kanałach cyfrowych.
Za SEO, SEM oraz kampanie display (w tym RTB), ze szczególnym uwzględnieniem kampanii performance odpowiada SalesTube. Spółka zajmie się ponadto analityką, doradztwem oraz optymalizacją procesu sprzedaży sklepach stacjonarnych i w e-commerce klienta.
Działania w social mediach poprowadzi agencja contentowa Labcon.
- Jestem przekonana, że długoterminowy charakter współpracy oraz zintegrowanie wszystkich działań komunikacyjnych w jednym domu mediowym, o tak dużym doświadczeniu w budowaniu skutecznych kampanii, pozwolą nam osiągnąć zakładane cele wizerunkowe oraz zwiększyć skalę naszego biznesu - mówi Monika Mielczarczyk, dyrektor marketingu iSpot.
iSpot to największy w Polsce Premium Reseller produktów marki Apple, posiadający sieć 26 salonów oraz firm trzecich (Bang & Olufsen, Bose czy JB). Specjalizują się one w tworzeniu produktów komplementarnych do sprzętów Apple.
Dołącz do dyskusji: Value Media wygrywa przetarg iSpot