SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Więcej reklam środków na potencję w magazynach, liderem Braveran przed Permenem i Stymenem

Producenci środków wspomagających potencję u mężczyzn przenoszą budżety reklamowe z radia i gazet głównie do magazynów. Najsilniej reklamowaną marką w pierwszych pięciu miesiącach br. był Braveran (produkowany przez Aflofarm Farmacja Polska).

Tradycyjne media w okresie od stycznia do maja br. zarobiły na reklamach preparatów wspomagających potencję u mężczyzn 21,2 mln zł. Było to 1,5 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2014 roku.

Zdecydowana większość budżetów, bo ponad 70 proc. ulokowana została w telewizjach. Na reklamy w stacjach tv wydano 15,2 mln zł, czyli 1,2 proc. więcej niż rok temu.

Producenci preparatów na potencję zdecydowanie w tym roku postawili na reklamę w magazynach. Zostawili w nich ponad 1,1 mln zł wobec zaledwie 68 tys. zł zainwestowanych w 2014 roku.

Magazyny zarobiły więcej głównie kosztem mniejszej liczby reklam środków na potencję w radiu i w gazetach. Ich producenci bowiem zmniejszyli nakłady na reklamę radiową o 22,4 proc. (do 4,6 mln zł), a w gazetach - o 45,6 proc. (do 241 tys. zł).

Wydatki producentów środków na potencję na media (dane Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PL

I-V 2014

I-V 2015

zmiana proc.

Telewizja

15 051 397 zł

15 228 570 zł

1,2

Radio

5 986 123 zł

4 645 124 zł

-22,4

Gazety

443 040 zł

241 200 zł

-45,6

Magazyny

68 246 zł

1 114 200 zł

1532,6

Razem

21 548 806 zł

21 229 094 zł

-1,5


Najsilniej reklamowanym produktem na potencję był w tym roku, podobnie jak rok temu, produkowany przez Aflofarm preparat Braveran. Pabianicka firma wydała na jej wsparcie 9,2 mln zł.

Reklamy marki Permen produkowanej przez Walmark warte były w tym roku 5,8 mln zł, zaś Stymenu (należy do Aflofarmu) - 3,7 mln zł. Z grona najsilniej reklamowanych preparatów na potencję wypadła w tym roku należąca do Walmarku marka Liderin.

Marki środków na potencję z największymi wydatkami reklamowymi

(dane Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PL

I-V 2014

I-V 2015

zmiana proc.

Braveran

8 579 905 zł

9 229 363 zł

7,6

Permen

8 190 815 zł

5 800 629 zł

-29,2

Stymen

b.d.

3 677 328 zł

b.d.

Liderin

3 158 912 zł

b.d.

b.d.

razem

21 548 806 zł

21 229 094 zł

-1,5

Dołącz do dyskusji: Więcej reklam środków na potencję w magazynach, liderem Braveran przed Permenem i Stymenem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Więcej? Ja widzę i słyszę same reklamy Rozdupanów, Sralutanów, Pierdzixów i Kutaspirazolów!
odpowiedź