Winiary w nowej loterii "inspiruje do wygrywania"
Marka Winiary (Nestlè Polska) ruszyła z akcją promocyjną majonezu dekoracyjnego pod hasłem „Inspiruj się do wygrywania”. Organizację powierzono agencji Unique One.
Ogólnopolska promocja zorganizowana przez agencję Unque One obejmuje całą Polskę i dotyczy Majonezu dekoracyjnego Winiary (wszystkie pojemności). Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 27 września i potrwa do 31 października 2021 roku.
Zasady promocji Winiary
Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkt promocyjny (Majonez dekoracyjny Winiary) i wysłać SMS pod numer 70916, w treści wpisując WINIARY.numer dowodu zakupu. Konsument od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę jedną z ponad 10000 nagród (produkty marki Zwiger, Duka Bamboo, KitchenAid) oraz gotówka w wysokości 50 zł (x 1200 sztuk). Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody głównej w wysokości 30 000 złotych. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania reklamowe w digitalu i telewizji. Zakup mediów powierzono UM Thrive. Za reklamę telewizyjną odpowiada agencja Publicis.
Dołącz do dyskusji: Winiary w nowej loterii "inspiruje do wygrywania"