„Wkręć się do zabawy” - Fanta reklamowana w nowych butelkach ze zmienionym logo (wideo)
Napój Fanta (produkowany przez Coca-Cola Poland Services) trafił do sprzedaży w butelkach w nowym kształcie i ze zmienionym logo marki. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe MediaCom Warszawa, SMG Liquid Thread, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Nowy kształt butelek Fanty ma odzwierciedla owocowy smak tego napoju i wyróżniać go na półkach sklepowych. Jednocześnie odświeżono identyfikację wizualną marki, m.in. zmodyfikowano jej logotyp. Ma ro na celu zwiększenie zainteresowania napojem wśród nastolatków.
- Fanta odgrywa ważną rolę w segmencie napojów gazowanych na polskim rynku, dlatego bardzo istotne jest dla nas stałe odnawianie więzi pomiędzy marką i grupą docelową poprzez wprowadzanie śmiałych innowacji. Podobnie jest tym razem. Nowa „zakręcona” butelka, kryjąca orzeźwiający i pyszny napój owocowy, przyciąga świeżą kolorystyką i nowoczesnym kształtem - opisuje Rafał Jakubowiak, kierownik marki Fanta w Coca-Cola Poland Services.
Nowa identyfikacja wizualna Fanty została przygotowana przez agencję NICE z Nowego Jorku i zespół projektowtCoca-Coli, na czele którego stoi James Sommerville i Drinkworks. Jednocześnie został wprowadzona w Polsce Włoszech, Rumunii, Serbii i na Malcie.
Fanta jest dostępna w butelkach (o pojemności 0,5 l, 1 l, 1,5 l, 1,75 l, 2 l i 2,25 l) oraz puszkach (o pojemności 200 i 330 ml).
Działania reklamujące odświeżony wizerunek Fanty są realizowane pod hasłem „Wkręć się do zabawy”. Obejmują telewizję, internet (m.in. aktywności z udziałem influencerów w social media) oraz punkty sprzedaży (materiały BTL, zwiększona ekspozycja produktu).
Za strategię kampanii oraz planowanie i zakup mediów w internecie odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, za kreację reklam i realizację działań w social media - agencja SMG Liquid Thread, a za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis. Działania public relations prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: „Wkręć się do zabawy” - Fanta reklamowana w nowych butelkach ze zmienionym logo (wideo)