Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkami sprzedaży, „Tele Tydzień” liderem
W pierwszych trzech kwartałach br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych zajął „Tele Tydzień”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.
W okresie od stycznia do września 2013 roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się na poziomie 909 926 egz., co względem września 2012 roku oznacza spadek o 7,42 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,67 proc. i uplasowała się na poziomie 378 616 egz.
Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 166 328 egz., po spadku o 9,72 proc.
Dwa oczka niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 16,92 proc. do poziomu 144 145 egz.
Wirtualnemedia.pl | I-III kwartał | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 909 926 | 982 895 |
To & Owo | 378 616 | 410 060 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 166 328 | 184 242 |
Tele Max | 163 762 | 190 372 |
Super TV | 144 145 | 173 503 |
Program TV | 113 427 | 114 533 |
Teleprogramy | 30 194 | 36 200 |
We wrześniu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem będącego liderem „Tele Tygodnia” wyniosła 917 687 egz., po spadku względem analogicznego miesiąca 2012 roku o 5,70 proc. Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (377 664 egz.; w dół o 4,41 proc.). Również i tutaj wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Super TV” - było to 19,99 proc.
We wrześniu br. wszystkie egzemplarze tygodnika „Teleprogramy” zostały zakwalifikowane do innych płatnych form rozpowszechniania (wyniosło ono 31 284 egz.), nie wykazano żadnej sprzedaży ogółem.
Wirtualnemedia.pl | wrzesień | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 917 687 | 973 178 |
To & Owo | 377 664 | 395 084 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 160 625 | 181 217 |
Tele Max | 155 299 | 186 267 |
Super TV | 140 637 | 175 773 |
Program TV | 107 808 | 120 964 |
Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkami sprzedaży, „Tele Tydzień” liderem
darmowe doładowania, z tym, że każde jest jednorazowe na dany numer telefonu.
http://ujeb.se/Xqa0