"Wygraj krowę z mlekiem" w loterii płatków śniadaniowych Nestlé
Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej loterii producenta płatków śniadaniowych Nestlé (Cereals Partners Poland) pod hasłem „Wygraj krowę z mlekiem”. Loteria prowadzona jest przez agencję Unique One.
Zgłoszenia w loterii przyjmowane są do 15 marca 2020 roku. Ma ona charakter instant-win, czyli uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo płatki Nestlé biorące udział w promocji, a następnie zgłosić dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie Nestle-cereals.com/winacow.
Nagrodą w loterii jest 1L mleka Wypasione oraz plecak krówka. Pula nagród w loterii to 2 000 sztuk.
Kampania reklamowa loterii "Wygraj krowę z mlekiem"
Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Działania reklamowe obecne są w telewizji (adaptacja tagu promocyjnego) oraz w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive). Adaptacją reklamy telewizyjnej zajęła się agencja McCann WorldGroup.
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za adaptację przygotowanych globalnie materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii. Wybrano ją w przetargu.
Dołącz do dyskusji: "Wygraj krowę z mlekiem" w loterii płatków śniadaniowych Nestlé