Przegrany zakład o wygraną zdrapkę reklamuje loterię piwa Warka, Heineken i Żywiec w Żabce i Freshmarkecie (wideo)
W sklepach Żabka i Freshmarket ruszyła loteria zdrapkowa obejmująca piwo Warka, Heineken i Żywiec (produkowane przez Grupę Żywiec). Wspiera to nowy spot z serii „Żabka - mały wielki sklep”.
W ramach promocji należy kupić jednorazowo w sklepie Żabka lub Freshmarket cztery opakowania piwa Warka, Heineken lub Żywiec. Za taki zakup przyznawane są zdrapki, z których każda oznacza nagrodę.
W puli są m.in. rabaty wynoszące od 1 do 5 zł na wielopaki piwa Warka, Heineken i Żywiec, a także na niektóre napoje, słodycze i przekąski oraz duży hot dog w cenie małego. Do wygrania są też bilety na koncerty, m.in. Męskie Granie, a także czapeczki, torby i plecako-worki Męskiego Grania (żeby je otrzymać, należy zwycięską zdrapkę zgłosić na stronie milionynagrod.pl.
Akcja potrwa do 2 lipca lub do wyczerpania puli zdrapek. A jej obsługę odpowiada agencja Smolar.
Wspierająca loterię kampania reklamowa jest oparta na kolejnym spocie pokazujący zabawną sytuację w sklepie Żabka. Tym razem klient przekonany, że nie ma szczęścia, mimo to wygrywa w loterii zdrapkowej, ale przegrywa zakład o to, czy wygra. Przy okazji reklamowane są promocje cenowe piwa Żywiec i Heineken.
To kolejna z serii reklam trwającej od kilku lat. W poprzednich promowano m.in. lody oraz produkty na grilla.
Jednocześnie emitowany jest inny nowy spot - z dwójką klientów rozmawiających ze sobą, mimo że słuchają głośno muzyki ze słuchawek.
Aktywności reklamowe Żabki są prowadzone m.in. w telewizji, internecie oraz samych sklepach tej marki (materiały BTL). Za kreację reklam firmy odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Blue 449.
Dołącz do dyskusji: Przegrany zakład o wygraną zdrapkę reklamuje loterię piwa Warka, Heineken i Żywiec w Żabce i Freshmarkecie (wideo)