Żabka rozwiązuje zagadkę Żabu. To promocja gry w aplikacji Żappka
Żabka ogłasza kolejny etap aktywacji z Żabu. Wirtualna żaba, która uwielbia jabłka i częste prysznice przebywa w aplikacji Żappka, czekając na użytkowników, którzy będą chcieli się nim zaopiekować. Marka zaprasza do rejestracji uczestników chcących przetestować nową grę w aplikacji Żappka.
Kilka dni temu na łamach Wirtualnemedia.pl informowaliśmy o nowej aktywacji dla klientów sklepów Żabka. Sieć ogłosiła poszukiwana tajemniczego Żabu, stworka uwielbiającego prysznice i jabłka.
Żabu zaprasza do testu gry Żabki
Teraz marka ogłosiła kolejny etap aktywacji dla klientów. W dniach 12-19 grudnia br. (lub do osiągnięcia limitu 5000 graczy) można zarejestrować się na stronie: zabu.zabka.pl. Uczestnicy mają szansę dołączyć do 5 000 graczy, którzy jako pierwsi poznają Żabu i przetestują jedyną na europejskim rynku retail grę dostępną tylko w aplikacji sieci sklepów Żabka - podała sieć w komunikacie.
Zebrane fazie testów informacje wyznaczą kierunki modyfikacji funkcjonalności zastosowanych w grze. W ten sposób Żabka chce uzyskać produkt maksymalnie dopasowany do oczekiwań.
- Wierzymy, że Żabu będzie hitem zarówno wśród starszych, jak i młodszych fanów gier; dostarczy naszym klientom rozrywki, a przy okazji będzie też nowoczesnym narzędziem komunikacji naszej oferty – mówi Dino Metaxas, director of digital acceleration w Żabka Polska.
Zasady gry w Żabu
Wykonane w animacji 3D Żabu reaguje na zachowania klienta. Rozwija się i zdobywa kolejne poziomy gry, w zależności od dokonywanych przez gracza zakupów, również tych realizowanych dzięki zebranym na koncie punktom lojalnościowym – żappsom. Użytkownicy będą mieli możliwość personalizowania swojej postaci Żabu poprzez zakup różnego rodzaju akcesoriów.
Gra polega na hodowli i regularnej opiece nad stworzoną przez siebie postacią Żabu. By ją ukończyć należy przejść 100 poziomów, a robiąc zakupy w sklepach sieci otrzymać dodatkowe punkty – za każdą wydaną złotówkę – 5 much, które są ulubionym przysmakiem Żabu i gwarantują mu przeżycie.
Po osiągnięciu wybranych poziomów na gracza czekają skrzynki z nagrodami, zawierające darmowe żappsy, produkty czy zniżki na zakupy. Uczestnicy, którzy przejdą wszystkie 100 poziomów i ukończą grę, otrzymają niespodziankę.
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, partnerami technologicznymi projektu są: Future Mind, Sunrise, Netguru. Za obsługę w social mediach odpowiada agencja Cukier.
– Z ekscytacją realizujemy projekty łączące komunikację, biznes i technologię, dlatego wierzymy w ekspansję świata Żabu. Nie jest to bowiem tylko mobilna gra, a nowatorskie rozwiązaniem biznesowe, które wypracowaliśmy wspólnie z klientem. Kreatywna część gry - postać i jej charakter, nazwa, język, mechanika, scenariusze - są przemyślane i zaprojektowane w zgodzie z ideą Żappki, na czym nam zależało. Postać zaprojektowano w 3D, ponieważ taka technika pozwala nie tylko na atrakcyjne animacje, ale daje też perspektywę eksploatowania Żabu poza światem wirtualnym. Mamy nadzieję, że tak jak i my, polubią go wszyscy – mówi Jacek Karolak, Business Director 180heartbeats + Jung v. Matt.
Niebawem miną cztery lata od wprowadzenia aplikacji Żappka na rynek. Pobrało ją już ponad 10 milionów osób.
Żabka w październiku tego roku ruszyła z największą w swojej historii kampanią reklamową, promującą nową strategię komunikacji i claim "Uwolnij swój czas". W nowej strategii komunikacji stawia na podkreślenie, że marka "zdejmuje z głowy" klientów problemy dnia codziennego na czele z brakiem wolnego czasu. W całej Polsce funkcjonuje już 8784 sklepów sieci Żabka, prowadzonych przez 7424 franczyzobiorców Jeszcze w tym roku ma zostać otwarta Żabka numer 9000, a za rok, na 25-lecie sieci, sklep numer 10 000. Grupa chce otwierać roczne około tysiąca nowych placówek rocznie.
Dołącz do dyskusji: Żabka rozwiązuje zagadkę Żabu. To promocja gry w aplikacji Żappka
Przy takich cenach jak w Żabce to niestety się obawiam, że Żabu szybko zdechnie u mnie z głodu...