SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZenithOptimedia dla Gucci

Gucci Group zatrudnił ZenithOptimedia do obsługi swojego budżetu medialnego na wybranych rynkach.

Należący do holdingu Publicis Groupe dom mediowy będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla należących do producenta dóbr luksusowych marek (m.in. Yves Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen i Stella McCartney) w Wielkiej Brytanii, Francji oraz w Azji (poza Japonią).

Gucci już w zeszłym roku rozpoczął przegląd swoich medialnych zobowiązań, w ramach którego ZenithOptimedia zdobył budżet firmy w USA. Z kolei w pozostałej części Europy Gucci nadal będzie obsługiwany przez agencję Mindshare, a w Japonii przez Hakuhodo.

Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia dla Gucci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl