„Złoto Bałtyku 2” oglądało 81 tys. widzów
Drugi sezon lokalnej produkcji History „Złoto Bałtyku” śledziło średnio 81 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji miała zdecydowanie wyższe wyniki oglądalności od średnich długookresowych.
Premierowe odcinki „Złota Bałtyku 2” na antenie History pokazywane były we wtorki o godz. 21.00, w okresie od 24 marca do 21 kwietnia 2020 roku. Ich średnia widownia wyniosła 81 tys. osób. Przełożyło się to na 0,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez nadawcę.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 3 minuty każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 198 tys. widzów w 4+ (łączny 3-minutowy zasięg wszystkich premierowych odcinków serialu wyniósł 580 tys. osób).
Nadawca informuje, że produkcja w ciągu pierwszych 5 tygodni emisji dotarła do ponad 1,7 mln widzów w 4+ (uwzględniając zarówno premiery, jak i wszelkie powtórki cyklu).
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 31 marca, który zgromadził przed telewizorami 112 tys. oglądających.
Wyniki oglądalności cyklu „Złoto Bałtyku” z uwzględnieniem widowni uwzględnionej w czasie (do 2 dni od premiery danego odcinka).
Średni udział History wśród wszystkich widzów w zeszłym roku wyniósł 0,26 proc., a w grupie komercyjnej było to 0,24 proc. Względem długookresowej oglądalności stacji produkcja w 4+ miała dwukrotnie wyższe udziały, a w grupie komercyjnej było to trzykrotnie więcej.
Cykl „Złoto Bałtyku” pokazuje kulisy pracy osób związanych z branżą bursztynniczą w Polsce. Jest to już piąta autorska produkcja History w Polsce.
Zdjęcia do drugiego sezonu programu powstały w Sztutowie, Gdańsku i okolicach. Za realizację „Złota Bałtyku” odpowiada ATM Grupa.
Dołącz do dyskusji: „Złoto Bałtyku 2” oglądało 81 tys. widzów